Esteu aquí

Comencen a funcionar els sensors de moviment instal·lats per Adif

Arrenca el procés de recollida permanent de dades.

dilluns, 29 gener, 2007 - 10:15

Aquest cap de setmana han començat a funcionar els dos primers teodolits (sensors de moviment) que l'ens públic Adif, a través de l'empresa Sol Data, ha instal·lat als carrers Major i Manuel Bertrand.

D'aquesta manera ha arrencat el procés de recollida de les primeres dades sobre els habitatges propers a les obres de soterrament de les vies dell tren.

La informació que aporten els teodolits s'actualitza cada 30 minuts i permet detectar qualsevol anomalia o possible moviment en els habitatges.

Durant les properes setmanes, Adif instal·larà dos teodolits més als carrers Joan Maragall i Enric Borràs.

En el següent document podeu llegir la nota de premsa que Adif ha emès al respecte.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...