Esteu aquí

Comencen a funcionar els sensors de moviment instal·lats per Adif

Arrenca el procés de recollida permanent de dades.

dilluns, 29 gener, 2007 - 10:15

Aquest cap de setmana han començat a funcionar els dos primers teodolits (sensors de moviment) que l'ens públic Adif, a través de l'empresa Sol Data, ha instal·lat als carrers Major i Manuel Bertrand.

D'aquesta manera ha arrencat el procés de recollida de les primeres dades sobre els habitatges propers a les obres de soterrament de les vies dell tren.

La informació que aporten els teodolits s'actualitza cada 30 minuts i permet detectar qualsevol anomalia o possible moviment en els habitatges.

Durant les properes setmanes, Adif instal·larà dos teodolits més als carrers Joan Maragall i Enric Borràs.

En el següent document podeu llegir la nota de premsa que Adif ha emès al respecte.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...