Esteu aquí

Comença una nova edició del projecte trainer amb el Xarim Aresté

divendres, 2 juny, 2017 - 17:30

Fa unes setmanes es va posar en marxa una nova edició del projecte Trainer. Aquesta vegada l’encarregat de compartir temps, consells i experiència amb tres bandes que assagen als bucs de la capsa ha estat en Xarim Aresté.

Durant aquestes trobades al local d’assaig Los venturi, The spammers i Borja & Judith compten amb l’ajuda del trainer per millorar el so de les seves cançons treballar estructures, dinàmiques i arranjaments. En Xarim en definitiva, passa a ser un integrant més de cada banda però fent tasques de productor.

El resultat d’aquest treball és veurà en dos concerts aquest estiu a la terrassa i els spammers visitaran l’estudi de la Capsa per enregistrar dues cançons del seu repertori. Estigueu atents, seguirem informant!

 

2/06/17

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 18 setembre, 2026 - 14:45

Es presenta del protocol de la Festa Major al Cèntric Espai Cultural

El document recull i ordena els criteris que guien la celebració de la Festa...

divendres, 18 setembre, 2026 - 08:30

“A l'Escola d’Arts del Prat vaig aprendre tot el que sé de pintura i dibuix”

Entrevista a Cristina BanBan, pregonera de la Festa Major

dijous, 10 setembre, 2026 - 14:45

Un recorregut conegut, una història renovada: torna El Prat Nocturn

El teatre i la història ompliran els carrers de la ciutat amb personatges,...