Esteu aquí

Comença la urbanització de l'av. Verge de Montserrat a la zona de l'Estruch

Seguirà el mateix estil del tram entre l'av. de Remolar i l'av. del Canal

dimecres, 9 novembre, 2011 - 10:20

Aquesta setmana han començat les obres d’urbanització del tram de l'avinguda de la Verge de Montserrat a sobre de l'estació de la línia L9 del metro, entre el CEM Estruch i La Capsa.

L’àmbit de l’actuació comprendrà l'espai existent des de la cruïlla del carrer Sarajevo fins a la del carrer de les Moreres. Totes dues cruïlles romandran obertes al trànsit rodat mentre durin les obres i únicament en el darrer mes de les mateixes caldrà tancar-les per acabar d’urbanitzar-les.

L’ordenació final d’aquest tram de l'avinguda serà similar a la ja executada entre les avingudes del Remolar i del Canal, però amb un passeig central tres metres més ample. Això vol dir la renovació de la pavimentació en tot l’ample de l’avinguda (voreres incloses), l'increment del mobiliari urbà i de la diversitat en les espècies arbòries.

L'obra garanteix el pas controlat de vianants i l’accés peatonal als habitatges i comerços. La durada prevista de les obres és de 7 mesos.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...
Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta