Esteu aquí

Comença la tramitació per nomenar fills predilectes i adoptius Fermí Marimón, Josep Mayol i Àngel Garcia

Tothom qui ho vulgui pot aportar informació per donar suport a les distincions

dimarts, 27 juny, 2017 - 13:00

L'Ajuntament ha començat la instrucció de l'expedient per nomenar Fermí Marimón fill predilecte del Prat, i Josep Mayol i Àngel Garcia fills adoptius, a petició de l'Associació d'Amics de l'Art del Prat i de l'Associació de suport a la creació i la producció audiovisual al Prat. Tothom qui ho vulgui pot aportar informació i documentació amb els mèrits, causes i motivacions que acreditin aquestes distincions, impulsades per l'aprovació en Ple municipal el 7 de juny passat.

El cineasta Fermí Marimón -nascut al Prat-, el pintor Josep Mayol -nascut a Llagostera- i el dibuixant Àngel Garcia -nascut a Barcelona i ja mort- són tres personalitats destacades de la vida cultural del Prat, impulsors d'una important activitat associativa i de destacades iniciatives en l'àmbit de les arts visuals i audiovisuals.

Altres fills predilectes i adoptius

Des de la recuperació dels ajuntaments democràtics, han estat nomenats fills predilectes i adoptius del Prat les següents persones:

  • Ramon Roigé (advocat)
  • Antonio Martín (alcalde)
  • Jaume Codina (historiador)
  • Ramona Via (llevadora i escriptora)
  • Moisès Llopart (atleta i promotor esportiu)

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 25 setembre, 2025 - 08:45

L’Ajuntament del Prat mobilitza els primers 250.000 euros per al Pla Clima Escoles

El plenari municipal ha aprovat una declaració institucional contra el...

divendres, 19 setembre, 2025 - 14:00

L’Alcaldessa demana sumar esforços a la Generalitat per climatitzar escoles i instituts

La reunió també ha servit per requerir a la consellera més suport en...

divendres, 12 setembre, 2025 - 11:00

L’alcaldessa Alba Bou Jordà convida a “defensar les ciutats com a Espais de trobada per a tothom” al seu discurs de l’acte commemoratiu de la Diada

Entitats de diferents àmbits i formacions polítiques del Prat de Llobregat...