Esteu aquí

Comença la instal·lació de les illes ecològiques

De moment se n'han instal·lat sis i durant les properes setmanes continuarà el desplegament.

dimecres, 27 gener, 2010 - 12:36

Aquesta setmana ha començat als carrers de la ciutat la instal·lació de les illes ecològiques, punts on s'agrupen, en un sol espai, tots els contenidors de recollida de residus: vidre, envasos, paper-cartró, orgànica i rebuig.

De moment se n'han instal·lat sis, i en els propers dies i setmanes es procedirà a la ubicació de la resta, operació que finalitzarà el 25 d'abril.

En total es desplegaran 200 illes i 1.250 contenidors. Cada habitant del Prat tindrà una illa ecològia a un màxim de 100 metres de distància del portal de casa.

Les tasques d'instal·lació es fan de nit, per evitar el màxim de problemes i destorbs a la circulació, tot i que a vegades és inevitable que es produeixin molèsties.

Abans d'instal·lar els nous contenidors es fa una neteja amb aigua a pressió del paviment i s'esborren les línies del terra que indicaven la ubicació dels antics contenidors.

A peu de pàgina podeu consultar un plànol on s'indica el calendari de desplegament de les illes ecològiques. 

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 juny, 2026 - 14:30

Comença el servei de socorrisme i de vigilància a la platja

El dissabte 13 de juny s'inicia aquesta servei que, aquesta temporada, tindrà...

dijous, 11 juny, 2026 - 12:00

L’aigua de la platja obté una qualificació d’excel·lent en la primera analítica de la temporada

Els controls realitzats per l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) a principis...

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...