Esteu aquí

Comença la darrera fase de la remodelació dels carrers de Tortosa i Girona

La companyia Endesa hi ha de fer actuacions per variar les línies elèctriques per tal que després es puguin acabar de plantar els arbres i fer els col·lectors que manquen

dilluns, 4 novembre, 2019 - 11:00

Aquesta setmana comença la darrera fase de les obres de remodelació dels carrers de Tortosa i Girona, entre els carrers de Ribes de Freser i de l'Aviació. L'objectiu d'aquesta remodelació, de la qual ja s'havien executat fins ara les obres principals, és la renovació dels serveis d’aigua potable i sanejament i la plantació d’arbrat.

Per completar la remodelació cal variar diferents línies elèctriques, ja que les existents han esdevingut serveis afectats pels nous col·lectors i pel nou arbrat. Aquestes obres estan contractades per l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i la seva execució depèn directament de la companyia elèctrica Endesa.

Davant de la no execució de les obres per part de la companyia elèctrica, i per minimitzar les afectacions entre el veïnat, l'Ajuntament ja va posar en servei el nou carrer a l'espera de l'actuació que ara arrenca.

Així doncs, amb l’obra principal acabada, resten pendents actualment els treballs de la companyia elèctrica, a qui tant l'Ajuntament com l'AMB han traslladat la necessitat de dur a terme aquests treballs amb la màxima celeritat. Una vegada hagi fet les intervencions pertinents amb les línies elèctriques, es podran acabar de plantar els arbres que manquen i construir els col·lectors de la cruïlla entre els carrers de Tortosa i Girona. 

En aquests moments, segons el calendari d'actuacions al qual s'ha compromès Endesa, es preveu poder finalitzar la darrera fase de les obres durant el proper mes de desembre. Durant el temps que durin les obres hi haurà diverses afectacions relacionades amb la circulació (veure imatge adjunta) i estacionament de vehicles del tram dels carrers on es duu a terme la intervenció. Es treballarà per minimitzar les molèsties al veïnat de la zona, donant la informació pertinent en cada cas. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...

divendres, 20 juny, 2025 - 12:30

Demà s’activen els jocs d’aigua als jardins de la Noguera

El pròxim cap de setmana es posaran en marxa els de la plaça de Louis Braille...

dilluns, 16 juny, 2025 - 13:15

Demà comencen les feines per millorar l’asfaltat a diferents punt de la ciutat

L’Ajuntament invertirà més de 320.000 euros per mantenir el paviment en...