Esteu aquí

Comença el concurs fotogràfic juvenil L'Estiu Insòlit

Aquest any, per primera vegada, el concurs i l'exposició són virtuals.

dimarts, 1 setembre, 2009 - 13:00

Si tens entre 15 i 30 anys, ja pots enviar les teves fotografies de l'estiu al concurs L'estiu insòlit, que organitza el Centre Municipal d'Informació Juvenil, el Lloro.

Per participar només cal enviar les fotos més insòlites, curioses o divertides preses durant l'estiu (màxim de dues fotografies per persona).

Aquest any, com a novetat, el format del concurs és totalment virtual. Les fotos s'han de fer arribar, fins al 18 de setembre, per correu electrònic a lloro@elprat.cat.

L'exposició virtual es podrà visitar a partir del 22 de setembre al bloc del Lloro: el-lloro.blogspot.com , i el veredicte amb els noms dels guanyadors i guanyadores es publicarà l'1 d'octubre al mateix bloc, a la pàgina web de La Capsa i en aquesta web municipal.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...

dimecres, 22 octubre, 2025 - 13:15

L’entitat social GATS celebra 25 anys de compromís social al barri de Sant Cosme

L’entitat GATS (Grups Associats pel Treball Sociocultural) celebra enguany el seu 25è aniversari amb ...

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants