Esteu aquí

Comença el cicle Dijous Teatre!

El tercer dijous de cada mes, a les 20 hores, el Teatre Modern obre les seves portes.

divendres, 13 gener, 2017 - 08:45

Amb el nou any, hem encetat un nou cicle de teatre. El tercer dijous de cada mes, a les 20 hores, el Teatre Modern obre les seves portes.

Dijous Teatre és l’excusa perfecta per veure teatre d’una manera diferent. Diferents formats, perspectives, gèneres o no-gèneres i temàtiques passaran pel Modern intentant deixar la seva empremta.

La voluntat és portar a l’escenari del Modern l’aquí i l'ara, parlar en present, de l’entorn que ens defineix i que ens representa. Portar una mirada crítica, esbiaixada, fer sentir les veus distorsionades, absents...

Aquests dijous també volen ser la porta als formats més gamberros, transgressors.

Dansa, teatre, música, titelles, cabarets i gèneres per definir. Tot hi té cabuda. I nosaltres hi serem per ser-ne testimonis.

Programació gener - març 2017

Programació gener - març 2017

L’Edu, la Carlota i en Dani han quedat a l’arbre d’en Toni. Avui fa deu anys que va morir. Deu anys sense el seu millor amic. Entre birres, tabac i porros sorgeixen els records. El temps esborra moltes coses.I ells? Què volien fer ells quan tenien quinze anys? Què volien ser? Més info i entrades aquí.

Hostiando a M és el primer treball com a creadora d'Agnés Mateus, performer i artista multidsiciplinar que ha treballat amb el Col·lectiu General Elèctrica, Roger Bernat, Rodrigo García i Juan Navarro. En aquesta ocasió Agnés Mateus ha treballat en col·laboració amb l'artista Quim Tarrida. Més info i entrades aquí.

Segona part de la trilogia sobre Euskadi, la memòria col·lectiva i la convivència amb l'atre, sobre la qual la companyia treballa i preten establir una nova forma d'entendre la realitat social utilitzant com a mitjà el teatre i el diàleg conjunt amb el públic.  Més info i entrades aquí. 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 21 octubre, 2026 - 12:00

Noves propostes per explorar la cultura digital als centres cívics del Prat

Els equipaments estrenen dues propostes compartides, CLICA i Àgora Digital,...
centric_lectura_comic_sangre_de_barrio

dilluns, 19 octubre, 2026 - 14:00

Jaime Martín, creador del mític còmic “Sangre de barrio”, visita el Cèntric

L’autor conversarà amb Kiko Amat sobre aquesta icònica obra, que ha estat...
centric_dialegs_2026_paula_kuffer

dijous, 15 octubre, 2026 - 12:00

Nova edició dels Diàlegs, enguany al voltant del concepte de Desig

El cicle de pensament contemporani del Cèntric arriba a la sisena edició,...