Esteu aquí

Club de lectura Litinèsia, per a infants de 10 a 11 anys

Es reuneix el primer dimecres de cada mes a la Sala Infantil de la Biblioteca Antonio Martín

dijous, 13 febrer, 2020 - 10:00

Sabeu que als nostres petits els agrada tant llegir que tenen el seu propi club?  Es tracta del club més especial que té la Biblioteca Antonio Martín, el Club de Lectura Litinèsia.

Segurament molts de vosaltres el coneixereu perquè els vostres fills participen i són els protagonistes d’aquesta activitat. Es tracta d’un club infantil per a nens i nenes de 10 a 11 anys, creat l'any 2011 per jugar, aprendre, descobrir i experimentar noves emocions al voltant de la lectura d'un llibre.

Al club, els infants desenvolupen un esperit crític i reflexiu gràcies a les lectures guiades que realitzen. Aprenen a parlar i a escoltar opinions contràries a la seva mentre es crea un vincle afectiu de pertinença al grup.

Per donar visibilitat a les seves trobades s’ha creat un punt de referència a la Sala Infantil  de la Biblioteca, on es pot veure l’últim llibre que s'ha llegit, fotos amb els i les participants i alguns continguts de la sessió realitzada. Aquestes sessions tenen una dinàmica molt participativa i engrescadora, gràcies a la qual el club ja fa 9 anys que funciona.

La trobada es fa al taller de la Sala Infantil  de la Biblioteca el primer dimecres de mes, a les 17.30 h.

Si teniu curiositat per saber d’on ve el nom Litinèsia trobareu la resposta al llibre de Roal Dahl El gran amic gegant.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 23 desembre, 2025 - 10:00

Temporada febrer-maig 2026 de L'Artesà: el batec compartit

Les entrades sortiran a la venda dimarts 10 de febrer a les 17 h

dimecres, 17 desembre, 2025 - 10:00

L'Escola d'Arts en Viu participa a les activitats de Nadal al Prat

Les col·laboracions musicals d'alumnes s'han fet al pessebre de la plaça de...

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...