Esteu aquí

Cloenda del projecte "Cultura Emprenedora a l'Escola"

Amb les cooperatives de les escoles Bernat Metge i Joan Maragall

dilluns, 17 juny, 2019 - 13:30

El dimecres 12 de juny va tenir lloc l’acte de cloenda del projecte “Cultura Emprenedora a l’Escola” del curs 2018 - 2019 amb les cooperatives de les escoles Bernat Metge i Joan Maragall. 

Durant aquest acte, els socis i les sòcies de les cooperatives Crazy Kids, J.M.A. i Maragall van fer la valoració de tot el procés i van reflexionar sobre el que n'han après. Tot seguit, cada cooperativa va lliurar la seva donació a un projecte social de la ciutat de part dels beneficis obtinguts de la venda al mercat. La cooperativa Crazy Kids va fer la donació a l’associació Disprat-Lleure, la cooperativa J.M.A. a l’associació Peluts Pratencs, i la cooperativa Maragall a l’associació El Prat amb el Sàhara.

Per finalitzar, la tinenta d'alcalde en funcions de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació, Marta Mayordomo, i la tinenta d'alcalde en funcions d'Igualtat i Drets Socials i regidora d'Educació, Pilar Eslava, van lliurar els diplomes acreditatius de la participació en el projecte als equips docents de les escoles i als equips directius de les cooperatives perquè després els hi lliurin a la resta de socis i sòcies. 

Aquesta és la segona edició del programa “Cultura emprenedora a l’Escola” de la Diputació de Barcelona al Prat. L’any vinent es comptarà de nou amb la participació de les escoles Bernat Metge i Joan Maragall, a les quals s’afegirà l’escola Mare de Déu del Carme. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...

divendres, 18 juliol, 2025 - 09:15

Nova col·laboració entre l’Organització d’Estibadors Portuaris de Barcelona i l’Institut Les Salines

L’alumnat dels Cicles Formatius de Grau Superior de Transport i Logística i...

dimecres, 9 juliol, 2025 - 11:30

S’obre el període d'inscripció per a la nova edició del projecte InserVela, que capacita joves com a instructors/es de vela

El programa començarà el setembre de 2025 i està adreçat a joves d’entre 16 i...