Esteu aquí

Cinquanta membres de clubs de lectura visiten "L'església del mar"

TEMES: Cultura

Fan un itinerari literari pels escenaris de la novel·la d'Ildefonso falcones.

dijous, 13 maig, 2010 - 10:54

El proper dissabte, més d'una cinquantena de persones vinculades als clubs de lectura del Prat participaran en un itinerari literari per la Barcelona medieval, seguint les passes de la novel·la "L'església del mar", d'Ildefonso Falcones.

Aquest itinerari, organitzat pel Pla de Foment de la Lectura de la ciutat, proposa aquesta sortida cultural per gaudir dels llibres i conèixer persones lletraferides, a través d'aquesta trama amena i captivadora que ens apropa a la història de la Barcelona al segle XIV.

Més enllà de l'acció trepidant del llibre, al llarg de l’itinerari s’explica l’urbanisme, la societat i la vida quotidiana de la ciutat d’aquella època. Aquesta apassionant ruta permet fer una anàlisi curiós i divertit de la Baixa Edat Mitjana a Barcelona de la mà de l'univers literari creat per Ildefonso Falcones.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...