Esteu aquí

Cicle de xerrades per a mares i pares d'alumnes

TEMES: Educació

El programa PRATfamílies l'organitzen les Associacions de Mares i Pares d'Alumnes (AMPAs) i l'Ajuntament del Prat.

dimecres, 22 febrer, 2006 - 12:00

Com en les edicions anteriors, l'objectiu del programa PRATfamílies és facilitar un espai comú d'intercanvi i de reflexió de les famílies sobre l'educació dels fills i filles. La família és la primera i més important instància educadora, i educar no és fàcil.

PRATfamílies compta amb el suport i l'assessorament d'especialistes en diferents aspectes relacionats amb l'educació dels infants i joves. Aquest any hi ha nous temes, com el de la hiperactivitat o l'hora d'anar a dormir.

També, enguany, les xerrades es podran organitzar de forma conjunta entre més d'una AMPA, amb la qual cosa es vol ampliar aquest espai de relació i intercanvi.

En el següent document (Pdf) trobareu informació més detallada del programa PRATfamílies, el llistat de les xerrades organitzades, el llistat de les AMPAs del Prat i el formulari perquè les AMPAs puguin sol·licitar les xerrades a realitzar en el seu centre.

Compartir

Noticies relacionades

centric_cloenda_connexions_2026_3

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...

dimecres, 29 abril, 2026 - 09:00

La Comissió de seguiment de l’Acceleradora d’FP Dual es reuneix a Gavà

L’FP dual es consolida al Delta amb 53 empreses i 166 aprenents participants