Esteu aquí

"A cent cap als cent", passejades per a gent gran

Grup de gent participant a la passejada.

dissabte, 1 abril, 2017 - 12:15

El dimecres 22 de març passat es va fer una passejada per a la gent gran, seguint un recorregut des del parc Nou fins arribar a la platja del Prat, passant per diversos espais naturals del delta de Llobregat.

Aquesta passejada va ser la darrera activitat del cicle “A cent cap als cent” promogut per la Diputació de Barcelona. Es tracta d’un projecte d’intercanvi entre diferents municipis, que organitzen passejades al seu territori per a la resta de municipis participants. 

A cada passejada participen persones de 4 municipis, i en aquesta ocasió, gent gran de la nostra ciutat va ser l’amfitriona de la gent gran de Sant Celoni, Igualada i Santpedor. Van participar-hi un total de 200 persones, amb ganes de gaudir de la natura i d’aquesta activitat saludable.
L’activitat va finalitzar amb un dinar conjunt al parc Nou. 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 09:30

El Prat celebra el Dia contra la LGTBIfòbia amb diferents activitats durant el mes de maig

El Prat és una ciutat compromesa amb la diversitat sexual, afectiva i de...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...