Esteu aquí

Celebrat el sorteig per a les admissions a les escoles bressol

TEMES: Educació

El primer número a partir del qual s'ordenaran les llistes definitives d'admesos/es i les llistes d'espera és el 325

dilluns, 30 maig, 2011 - 16:32

Ja es coneix el resultat del sorteig públic que s'ha celebrat per ordenar els llistats d'admesos/es i llista d'espera de les places d'escoles bressol i llar d'infants públiques per al curs vinent.

El número de sis xifres que han tret les famílies assistents al sorteig ha estat el 321617, que dividit enre les 553 preinscripcions, dóna un cocient de 581, sent el residu de 324.

El primer número a partir del qual s'ordenaran les llistes definitives d'admesos/es i les llistes d'espera és el 325.

Per tal que el sorteig sigui operatiu i raonablement equiprobable, per ordenar les sol·licituds en aquest ensenyament, en cas d'empat, s'utilitza el següent procediment:

D'una bossa amb les xifres del 0 al 9 es fan sis extraccions consecutives, tres més que el nombre de xifres del total de sol·licituds rebudes, reintroduint la bola després de cada extracció. Així s'obtenen les xifres primera, segona, fins a la sisena, d'un nombre entre el 000 000 i el 999 999. Aquest nombre es divideix pel nombre total de sol·licituds i s'obté el cocient i el residu. Es pren com a resultat del sorteig el nombre següent al residu de la divisió.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 16:45

Interseccions arrenca el curs 25/26 en la seva novena edició

Nou curs, nous reptes i algunes novetats