Esteu aquí

CCOO diu que l'aeroport està mal comunicat

El sindicat denuncia que 12.000 persones tenen problemes cada dia per accedir al seu lloc de treball a l'aeroport

dimecres, 12 novembre, 2003 - 01:00

La xarxa de transport públic que dóna servei a l'aeroport del Prat és clarament insuficient, segons ha denunciat el sindicat Comissions Obreres (CCOO). Segons el sindicat, el del Prat és un dels aeroports d'Europa on menys percentatge de persones hi accedeix amb transport públic. D'altra banda, també critica que hi hagi 13.000 places d'aparcament per a vehicles privats, i que hi hagi prevista una ampliació de fins a 18.000 places.

CCOO demana que l'Aerobús, la línia d'autobús que comunica l'aeroport amb el centre de Barcelona, s'integri tarifàriament amb la resta de transports públics, ja que el cost del bitllet és ara sis vegades superior. També demana la reducció de la freqüència de pas dels serveis nocturns i d'altres línies que comuniquen la comarca amb l'aeroport. CCOO, igualment, ha demanat a Renfe que modifiqui i ampliï novament els seus horaris i freqüències de pas.

Compartir

Noticies relacionades

dissabte, 26 setembre, 2026 - 00:00

El Toc d’Inici, l’Esclat de Festa Major i el pregó a càrrec de la Cristina BanBan donen el tret de sortida a la Festa Major 2026

La plaça de la Vila ha estat l’escenari de l’inici de la Festa Major, amb la...

divendres, 25 setembre, 2026 - 15:15

Guia d'afectacions al trànsit i mesures de mobilitat per a la Festa Major 2026

Els esdeveniments més multitudinaris tindran com a escenari principal la...

divendres, 25 setembre, 2026 - 14:30

La ciutat reforça la seguretat per Festa Major amb la instal·lació de 18 càmeres mòbils

Un dispositiu conjunt de la Policia Local, els Mossos d'Esquadra estarà en...