Esteu aquí

Casc, cinturó i cadiretes infantils, sota control

Del 21 al 27 de febrer, la Policia Local del Prat farà una campanya de control dels sistemes de seguretat passiva en els vehicles.

divendres, 18 febrer, 2005 - 13:40

El cinturó
La Policia Local ha comprovat que, pels carrers del Prat, la utilització del casc és majoritària, però la utilització del cinturó és baixa. La xifra d'infraccions arriba al 50% en el cas dels conductors, i és molt més alta en els ocupants, sobretot en els dels seients posteriors. Cal recordar que una topada a 50 km/h és com caure d'un segon pis.

El casc
Usar-lo evita la mort o lesions greus en cas d'accident. Els motoristes tenen obligació d'usar-lo, tant en vies urbanes com interurbanes.

Dispositius de retenció infantil
Les cadiretes són obligatòries des del 23 de juliol. En el següent document (Pdf) apareixen consells sobre com usar-les.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...