Esteu aquí

Carlota Dobaño, membre de la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya

La pratenca s'ha distingit per la investigació de la vacunació contra la malària

dilluns, 27 gener, 2014 - 11:45

La pratenca Carlota Dobaño ingressa avui a la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya (RAFC), esdevenint així la membre més jove de la història d'aquesta institució.

Carlota Dobaño és investigadora científica del Centre d'Investigació en Salut Internacional de Barcelona (CRESIB) i es va llicenciar en Farmàcia per la Universitat de Barcelona l'any 1992.

Dobaño ha destacat per les seves insvestigacions sobre la malaltia de la malària i la seva vacunació. Actualment coordina un consorci internacional que té com a objectiu definir el mecanisme d'acció de la vacuna candidata a malària RTS,S. Ha publicat més de 55 treballs d'investigació en revistes científiques i fet presentacions en nombrosos congressos arreu del món.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 09:30

El Prat celebra el Dia contra la LGTBIfòbia amb diferents activitats durant el mes de maig

El Prat és una ciutat compromesa amb la diversitat sexual, afectiva i de...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...