Esteu aquí

Carlota Dobaño, membre de la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya

La pratenca s'ha distingit per la investigació de la vacunació contra la malària

dilluns, 27 gener, 2014 - 11:45

La pratenca Carlota Dobaño ingressa avui a la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya (RAFC), esdevenint així la membre més jove de la història d'aquesta institució.

Carlota Dobaño és investigadora científica del Centre d'Investigació en Salut Internacional de Barcelona (CRESIB) i es va llicenciar en Farmàcia per la Universitat de Barcelona l'any 1992.

Dobaño ha destacat per les seves insvestigacions sobre la malaltia de la malària i la seva vacunació. Actualment coordina un consorci internacional que té com a objectiu definir el mecanisme d'acció de la vacuna candidata a malària RTS,S. Ha publicat més de 55 treballs d'investigació en revistes científiques i fet presentacions en nombrosos congressos arreu del món.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 8 octubre, 2026 - 15:15

Participa en l’elaboració del III Pla Local d’Igualtat de Gènere del Prat

El nou Pla incorporarà una perspectiva interseccional per donar resposta a...

dijous, 8 octubre, 2026 - 13:15

El Prat participa en el cicle de tardor de Ciutats Defensores dels Drets Humans

Nontokozo Charity Sedibe-Sabic, activista i defensora dels drets civils a Sud...

dijous, 8 octubre, 2026 - 12:00

Campanya de prevenció de l'Ictus

Dimecres i dijous, 14 i 15 d’octubre, a la plaça Catalunya del Prat de...