Esteu aquí

Carlo Petrini, fundador de l'Slow Food, visita el Parc Agrari

S'interessa especialment per la carxofa Prat i pel pollastre Pota Blava

dilluns, 15 febrer, 2016 - 10:45

Carlo Petrini, fundador del moviment internacional Slow Food, ha visitat el Parc Agrari de Baix Llobregat per conèixer de prop aquest espai agrícola i la gastronomia que es desenvolupa al voltant del seus productes, especialment la carxofa Prat i el pollastre Pota Blava.

Petrini ha ofert a Cornellà una xerrada sobre els conceptes d'Slow Food i productes de Km 0. El projecte Slow Food consisteix a recuperar i catalogar aliments d'excel·lència que es troben en perill de desaparició.

Des de la seva creació el 1996, 1.519 productes de diferents països de tot el món han estat agregats a l'Arca del Gusto Slow Food. La carxofa Prat i el Pota Blava aspiren a formar-ne part.
 

 

Compartir

Noticies relacionades

Fotografia del joc "Fes match amb els ODS" a la Mostra d'Entitats 2025

dimecres, 3 desembre, 2025 - 11:45

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible presents a la Fira Avícola

Dues noves accions per donar a conèixer les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat.

dilluns, 1 desembre, 2025 - 17:15

Simulador de realitat virtual i foto professional: dues experiències per impulsar el talent a la Fira Avícola

Tecnologia, ocupació i formació per impulsar les oportunitats professionals

dilluns, 1 desembre, 2025 - 14:45

Més de 80.000 persones visiten la 52a Fira Avícola

Els nous espais gastronòmics de l’Aula de Cuina i l’Aula de Tast han aplegat...