Esteu aquí

Canvis en la circulació a la zona de l'estació

El divendres 25 es tallarà el passatge de l'Estació, al costat de l'escola de La Seda, a causa de les obres de soterrament de les vies.

dijous, 24 novembre, 2005 - 09:34

Amb el tall, que es farà divendres, dia 25, el carrer d'Enric Prat de la Riba, que ara és d'un sol sentit, en direcció a l'estació, esdevingui un carrer de doble sentit (com ho havia estat temps enrere).

La plaça del Pintor Grau Sala, des de la qual s'accedeix a l'escola de La Seda i a l'estació, actuarà com una rotonda cul-de-sac a efectes del trànsit.

Trasllat de l'estació
Cal recordar que, a principis de 2006, l'estació de Renfe tancarà en la seva ubicació actual per a traslladar-se cap a l'avinguda del Remolar. Quan això passi, el volum de trànsit de la plaça del Pintor Grau Sala es reduirà sensiblement.
 
Supressió d'aparcaments
La nova configuració del trànsit en aquesta zona obligarà a suprimir les places d'aparcament que hi ha actualment al carrer d'Enric Prat de la Riba i al passatge de l'Estació. L'alternativa pot ser el nou aparcament de Renfe situat al costat del pont de ca l'Alaio.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...