L'alumnat de 6è de primària del Prat ens canta "Ràdio Cantata" des de casa

dilluns, 4 maig, 2020 - 18:00

L’alumnat de sisè de primària de totes les escoles del Prat cantaran, aquest 8 de maig, a les 15 hores, la cançó principal de la cantata, titulada ‘Ràdio Cantata’. Ho faran des de casa i en companyia de les seves famílies amb la col·laboració de l’emissora municipal El Prat Ràdio (91.6 FM i al seu web www.elpratradio.com), que emetrà aquesta cançó en l’horari previst inicialment per la celebració de la XIX Cantata Ciutat del Prat

La Cantata, en el marc del programa Interseccions, permet a tot l’alumnat de sisè de la ciutat participar d’una experiència artística com a intèrprets, acompanyats per l’orquestra d’alumnes de L'Escola d'Arts en Viu, i amb la col·laboració d’alumnes de teatre jove. Un format que l’ha convertit en un acte molt rellevant de ciutat per acomiadar la seva etapa a primària. 

L'alumnat d’aquest curs ja l’havien preparat i se sabia les cançons abans que comencés el confinament. En total, seran 706 alumnes de setze escoles de primària del Prat els que podran fer, tot i la situació, la seva ‘Cantata des de casa’. 

Per fer-ho, alumnes i famílies es connectaran el 8 de maig, a les 15 hores, al 91.6 FM de El Prat Ràdio per cantar i ballar la melodia. Hi haurà una reemissió a les 20:05 h. 

Animem tota la ciutadania que vulgui a cantar també la cançó. Podeu trobar les músiques, la lletra de la cançó (descarregueu el díptic aquí) i més informació del procés de treball a la web municipal, a l'apartat Ràdio Cantata. 

També us convidem a fer extensiva aquesta iniciativa als vostres veïns i a les vostres veïnes (descarregueu aquí o al web el cartell que podeu imprimir i penjar) i a fer-vos fotos i vídeos recollint aquest moment tant especial que podeu compartir a les xarxes socials amb el hashtag #cantatadesdecasa. 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 28 octubre, 2025 - 11:45

El Prat consolida una oferta educativa de més de 17.000 places

El document de dades del curs escolar 2025-2026 recull informacions d’interès...

divendres, 24 octubre, 2025 - 20:45

Més de vint representants de projectes teatrals participen a la trobada “Entre Bambolines”

La Clara Cols va ser l'encarregada d'acompanyar i guiar a les diferents...

divendres, 24 octubre, 2025 - 09:45

El Consell de l’FP subratlla la posada en marxa de la Comissió de Planificació de l’Oferta

El Plenari del Consell de l’FP el considera un espai de treball clau per...