Esteu aquí

Can Comas ja aplega 62 varietats d'arbres fruiters tradicionals

L'Arborètum vol preservar les espècies i varietats tradicionals del Baix Llobregat.

dimarts, 11 juliol, 2006 - 10:55

La masia pratenca de Can Comas, al districte de la Ribera, acull l'Arborètum, una mena de viver que aplega  espècies i varietats tradicionals d'arbres fruiters cultivats al Baix Llobregat al llarg de la història, amb la voluntat de conservar-los i evitar la seva extinció.

Un dels objectius de l'Arborètum és dur a terme una selecció clonal, sanejament i posterior multiplicació de les varietats amb major interès comercial, així com experimentar tècniques agronòmiques de cultiu agroambiental i fomentar-les entre els agricultors del Parc Agrari del Baix Llobregat.

L'Arborètum va començar la seva tasca fa quatre anys, i avui ja aplega 62 varietats de 9 espècies fruiteres (pruna, pera, poma, préssec, cirera, caqui, oliva, figa i raïm). Aquest projecte forma part del Parc Agrari del Baix Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

dilluns, 29 juny, 2026 - 14:00

Els jocs d’aigua dels jardins de la Noguera i la plaça de Louis Braille, a ple rendiment

Les fonts funcionen d’11 a 14 i de 17h a 20 h fins al mes de setembre

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...