Esteu aquí

Campanya de la Policia Local en defensa dels drets dels vianants

Control intensiu entre els dies 26 de novembre i 2 de desembre

dilluns, 26 novembre, 2012 - 10:14

La Policia Local del Prat ha començat avui una campanya específica i intensiva de control de les zones on els vianants tenen prioritat o exclusivitat de pas.

Les voreres i les zones habilitades com a prioritàries pels vianants són, de vegades, ocupades per vehicles, obres, materials, bastides, vetlladors, etc.

Tot això dificulta la mobilitat dels vianants i especialment a les persones que, per una raó o altra, tenen la mobilitat reduïda (gent gran, persones amb discapacitat, infants i altres ).

Per garantir la mobilitat el més segura possible i en condicions òptimes dels vianants, la Policia Local ha posat en marxa una campanya de control d’aquestes infraccions, que s'inicia dilluns 26 de novembre i acabarà el diumenge 2 de desembre.

L’estacionament de vehicles a les voreres i els passos de vianants serà l'element prioritari de control. Un vehicle estacionat a la vorera genera un obstacle que, fins i tot, pot fer que el vianant hagi de baixar a la calçada per poder passar i això, apart de la molèstia, li genera un risc innecessari. El mateix passarà si ha de creuar per un pas de vianants i aquest està ocupat per un vehicle.

A més, tot el que generi obstacle a les voreres ha d’estar correctament senyalitzat, tant pel dia com per la nit.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 14 agost, 2026 - 16:30

Continua l'estat excel·lent de l'aigua a la platja del Prat

Un nou control de l'Agència Catalana de l'Aigua certifica que la qualitat de...

divendres, 14 agost, 2026 - 14:45

Actuació de millora i renovació del verd urbà a Coronel Sanfeliu i Remolar

Les feines s’estan desenvolupant durant aquest mes d’agost i han previst l...

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...