Esteu aquí

Campanya contra els vehicles mal aparcats

La Policia Local del Prat activa avui, dilluns 25 d'octubre, un dispositiu de control dels estacionaments en indrets prohibits.

dilluns, 25 octubre, 2004 - 14:54

Davant l'increment de la presència de vehicles a les zones més comercials de la ciutat, especialment els dies feiners i en horari laboral, i al fet que alguns conductors estacionen els seus vehicles en zones destinades a vianants o a altres serveis, la Policia Local del Prat ha iniciat una campanya de control d'aquestes actituds incíviques.

La campanya consisteix a exigir als conductors el compliment de les normes sobre els estacionaments i millorar les condicions de mobilitat per als vianants, especialment per a aquells grups més necessitats: persones amb discapacitat, gent gran, cotxets de nadons... La Policia Local serà especialment rigorosa amb els aparcaments sobre les voreres i als passos de vianants.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 setembre, 2025 - 12:15

El Prat se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat 2025

Activitats i promocions per fomentar una mobilitat més sostenible, segura i...

dijous, 14 agost, 2025 - 15:45

Finalitzen les obres del nus del Mas Blau: la nova rotonda impulsa la mobilitat al Prat

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha acabat les obres de...