Esteu aquí

Calen voluntaris pel programa de reforç lector escolar Lecxit

Ara n'hi ha 25 però en són necessaris 25 més

dimarts, 28 octubre, 2014 - 11:15

L'Ajuntament del Prat busca persones voluntàries per participar en el programa Lecxit, per millorar la capacitat lectora d'alumnes de quart a sisè de primària.

Per ser voluntari/a només cal tenir una hora disponible a la setmana. Ara mateix hi ha 25 persones voluntàries però en caldrien 50, ja que enguany el programa s'amplia i, a més de l'Escola Josep Tarradellas, també es farà a la Jacint Verdaguer, El Prat 1 i Joan Maragall. Les persones interessades es poden posar en contacte amb el programa de voluntariat, a Cases d'en Puig.

El programa Lecxit està impulsat per la Fundació Bofill, amb la col·laboració de l'Ajuntament.

A través del següent àudio podeu escoltar com la tècnica municipal de participació Laia Galindo explica quina és la tasca que duen a terme les persones voluntàries.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 11 febrer, 2026 - 09:00

Xerrades informatives per a famílies sobre el procés de preinscripció escolar

El dimarts 17 de febrer, “De camí a l’escola” dirigida a famílies amb infants...

dimarts, 10 febrer, 2026 - 11:15

L’Ajuntament del Prat dona la benvinguda a 11 persones contractades en el marc del programa Treball als Barris

Una iniciativa de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic per fomentar l’ocupació...

divendres, 6 febrer, 2026 - 17:00

Acaba la Fira de la FP del Baix Llobregat, que ha acollit més de 16.000 alumnes durant quatre dies a la Granja de la Ricarda

Alumnat i famílies del Prat i de tota la comarca han pogut conèixer una...