Esteu aquí

Bon paper del CN Prat al Campionat d'Espanya de Triatló

TEMES: Esports

Richard Calle aconsegueix el millor resultat aconseguit mai per un triatleta pratenc.

dilluns, 24 setembre, 2007 - 10:33

El passat cap de setmana es van disputar a Úbeda (Andalusia) els Campionats d'Espanya de Triatló en les categories Elite i Grups d'Edat, en què van participar cinc atletes del CN Prat.

La millor actuació pratenca va anar a càrrec de Richard Calle, a qui un problema mecànic a la part final del recorregut ciclista el va privar de fer encara un millor resultat. Calle va ser 15è d'Espanya, la millor posició aconsegida mai per un triatleta del Prat.

Julio Cardo va ser 55è, millorant 20 posicions respecte a l'any passat. Per equips, el Prat-Triatló va ser 15è, ja que la retirada per averia mecànica d'Andrés Suárez va fer que l'equip pratenc no tingués tres finalitzadors en categoria Elite.

Altres participants pratencs van ser Víctor Dobaño, 23è del seu grup (35-39 anys) i Àlex Zanuy (65è grup 25-29).

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dilluns, 26 maig, 2025 - 14:15

Èxit del 19è Curs Infantil de Pesca del Grup de Pescadors La Seda “El Fartet”

El Grup de Pescadors La Seda “El Fartet” celebra enguany la 19a edició del seu curs infantil de pesca, una a...