Esteu aquí

Beques per a alumnat amb bon rendiment escolar a l'ESO

TEMES: Educació

Les sol·licituds cal presentar-les abans del 23 d'octubre

dimarts, 18 octubre, 2011 - 15:16

La Generalitat de Catalunya ha convocat beques d'ajut a l'estudi per a l'alumnat matriculat en algun dels ensenyaments postobligatoris de batxillerat, formació professional, ensenyaments artístics d'arts plàstiques i disseny, ensenyaments musicals o esportius, en centres educatius de Catalunya, per al curs escolar 2011-2012.

Els requisits acadèmics són haver finalitzat l'ESO (Ensenyament Secundari Obligatori) el curs 2010-2011, en un centre educatiu de Catalunya sostingut amb fons públics, i haver obtingut una qualificació mitjana de 8,25 o superior.

Els requisits econòmics (segons llindar de renda familiar), la documentació requerida i l'imprés de sol·licitud el podeu trobar al següent enllaç.

La sol·licitud i la documentació s'han de presentar al centre educatiu on la persona  sol·licitant està matriculada per al curs 2011-2012, fins al proper 22 d'octubre de 2011.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 23 juny, 2025 - 13:15

Els Consells d’Infants i d’Adolescents del Prat tanquen el curs amb una trobada amb l’alcaldessa

Els dos òrgans de participació tanquen el curs compartint amb l’alcaldessa...

dimecres, 18 juny, 2025 - 09:00

Demà comença la preinscripció per al curs vinent a l’Escola de Persones Adultes Terra Baixa

El termini serà del 19 al 27 de juny

dimecres, 18 juny, 2025 - 09:00

Comença la preinscripció per al curs vinent a l’Escola de Persones Adultes Terra Baixa

El termini serà del 19 al 27 de juny