Esteu aquí

Avís d'episodi ambiental de contaminació entre dimarts i dimecres

Es preveu l'arribada de pols sahariana en superfície

dimarts, 9 octubre, 2012 - 16:43

La Direcció General de Qualitat Ambiental de la Generalitat ha comunicat que durant dimarts i fins dimecres està prevista l'arribada a Catalunya de pols sahariana.
 
Per tal d’evitar l’emissió de contaminants, es recomana evitar l’ús del vehicle privat si no és imprescindible, i fer servir el transport públic sempre que sigui possible.

A més, es recomana especial precaució a la població més sensible de (gent gran, persones amb malalties respiratòries...).

D'altra banda, la velocitat en els accessos a Barcelona (C-31 i C-32)  quedarà limitada a 90 Km/h per raons mediambientals.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...