Esteu aquí

Avaria telefònica al carrer de Catalunya entre els carrers de Castella i Frederic Soler

L’Ajuntament del Prat està fent gestions amb Telefònica perquè es pugui resoldre l’avaria el més aviat possible, retornant el servei a les persones afectades.

Imatge arxiu telèfon

Imatge de Inter Oficial (banc d'imatges)

divendres, 2 novembre, 2018 - 14:30

Una avaria d’un cable de telefonia ha interromput el servei en alguns edificis a la zona del carrer de Catalunya, entre els carrers de Castella i de Frederic Soler. En aquests moments, es desconeix el nombre d’edificis afectats per l’avaria.

Des del moment en què ha tingut coneixement de l’avaria, l’Ajuntament del Prat està fent gestions amb la companyia responsable, Telefònica, per tal que la incidència es pugui resoldre el més aviat possible, retornant el servei telefònic a les persones afectades.

Es tracta d’una avaria de certa gravetat i s’espera que es pugui resoldre com a màxim abans de diumenge.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...