Esteu aquí

Aumnes del Prat formen part de la tripulació de Mart XXI

TEMES: Educació

Investiguen a la UPC sobre si seria possible establir una colònia humana al planeta Mart

dilluns, 1 febrer, 2016 - 15:37

Divendres passat va començar una nova aventura científica al Campus de Castelldefels de la UPC, a través de la qual 36 alumnes de 3r o 4rt d'ESO del Prat tornen a investigar sobre si seria possible establir una colònia humana al planeta Mart.

Tots ells i elles formen part de la tripulació del projecte Mart XXI, una iniciativa de la UPC que es tira endavant gràcies al suport de l'Ajuntament del Prat i de la Diputació de Barcelona. El projecte, que la secció d'Educació de l'Ajuntament va oferir de nou aquest curs als centres després de l'èxit de les tres primeres edicions, té per objectiu generar interès pel coneixement i per la necessitat d'aprendre.

Cinc matins d'intensa activitat a laboratoris i espais de recerca del Campus de la UPC del Baix Llobregat, a Castelldefels, els han de portar a avaluar la viabilitat de l'establiment d'una colònia humana a Mart amb la tecnologia actual. La missió es durà a terme a través d'una recerca científica estructurada en nou grups de treball. Compartiran l'experiència amb alumnes de Sant Vicenç dels Horts i Sant Just Desvern.

Mart XXI és una experiència innovadora que aposta pel treball compartit entre la universitat, l'administració local i els centres d'ensenyament secundari amb l'objectiu de motivar l'alumnat d'ESO, orientar-lo acadèmicament i professionalment i fomentar el treball en equip.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 16:45

Interseccions arrenca el curs 25/26 en la seva novena edició

Nou curs, nous reptes i algunes novetats