Esteu aquí

Augmenta el trànsit a la ronda de Llevant

A causa del tall dels accessos a la Zona Franca des de Bellvitge i la ronda Litoral.

dimarts, 29 març, 2005 - 12:53

La ronda de Llevant del Prat està registrant un sensible augment del trànsit a causa del tall dels accessos a la Zona Franca des de Bellvitge (rotonda de la rambla de la Marina, sota la Gran Via) i des de la sortida 17 de la ronda Litoral.

Aquests talls formen part de les obres d'ampliació de la capacitat del Cinturó Litoral, que du a terme el Ministeri de Foment, i que obligaran a tallar aquests enllaços durant uns cinc mesos.

Aquests talls van començar el 17 de març, però des d'aleshores els efectes sobre la ronda de Llevant no han estat molt evidents perquè ens trobàvem en dies de vacances laborals o escolars. És des del dimarts, 29 de març, que s'ha apreciat un augment del trànsit en aquesta via.

Els talls afecten uns 8.800 vehicles que cada dia passaven per aquests accessos. Molts d'aquests vehicles opten per la ronda de Llevant del Prat com a via alternativa d'accés a la Zona Franca. De fet, Foment ha senyalitzat el desviament per la ronda de Llevant.

 

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...