Esteu aquí

Assessora de luxe per al festival de cinema del medi ambient

La premi Nobel Cristinia Tirado forma part de l'equip organitzador del Festival Internacional de Cinema de Medi Ambient del Prat, que se celebrarà el mes d'abril proper.

dilluns, 23 març, 2009 - 10:33

El Festival Internacional de Cinema del Medi Ambient, el FICMA, se celebrarà els mesos d'abril i maig a la nostra ciutat. I ho farà amb l’assessorament de l’única científica espanyola, Cristina Tirado, que ha rebut el Premi Nobel de la Pau conjunt atorgat a l’equip d’Al Gore.

Tirado ha elaborat un informe sobre les conseqüències que el canvi climàtic pot tenir sobre la salut alimentària.

Amb aquesta col·laboració, el FICMA dóna un pas qualitatiu en la seva tasca de formar, informar, educar i sensibilitzar al gran públic sobre temes mediambientals utilitzant l'eina audiovisual i esdevenint un dels festivals més importants que hi ha sobre aquesta temàtica arreu del món.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...