Esteu aquí

Artistes, arquitectes, sociòlegs i estudiants "exploren" el Prat

TEMES: Cultura

Aquest cap de setmana (dissabte 29 i diumenge 30) un grup d'artistes, arquitectes, sociòlegs i estudiants, coneguts com a col·lectiu ON/BCN, fan una estada d'exploració del territori del Prat acompanyats per joves artistes, arquitectes i altres estudiosos pratencs.

divendres, 28 novembre, 2008 - 10:31

El col·lectiu ON/BCN és una organització que explora el territori i desenvolupa projectes per a rumiar-lo i activar-lo en una clau estètica, social i política de forma simultània. Creat a Roma a partir del col·lectiu Stalker, disposa de diferents grups de treball a diferents ciutats del món.

Arran del projecte “Post-it City. Ciutats Ocasionals”es creà ON/BCN, el qual va desenvolupar el projecte "Rieres i Rambles". Ara es proposa desenvolupar una exploració de les zones de treball del Prat concebuda com un “projecte de projectes”.

Aquesta estada es fa en el context del projecte artístic Observatori El Prat de Llobregat, que l’Ajuntament del Prat ha encarregat a Martí Peran, professor de la Universitat de Barcelona.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 30 abril, 2026 - 10:00

Escola Imaxinada: tres anys repensant la relació entre art i educació a Camins Vius

Durant tres cursos consecutius, el col·lectiu Escola Imaxinada ha...

dimecres, 29 abril, 2026 - 17:30

Jardins de la Pau acull la 20a Festa de la Dansa amb una gran participació

La dansa torna a reunir escoles, entitats i col·lectius del Prat en una...

dimecres, 29 abril, 2026 - 16:30

La trobada Fet a mà omple de creativitat comunitària la plaça Sant Jordi

La cita va reunir grups de pràctica tèxtil d’arreu del Prat en el marc de les...