Esteu aquí

Arriba una nova edició del Festival de Cinema del Medi Ambient

L’actriu Daphne Zuniga, un film de Madonna i dues pel·lícules nominades al l’Oscar, principals novetats de la 16a edició del FICMA, que es farà al Prat del 29 de maig al 7 de juny.

dilluns, 25 maig, 2009 - 12:02

El FICMA és el festival amb més edicions celebrades com a esdeveniment que uneix cinema i medi ambient, i ha esdevingut ja tot un referent.

L'edició d'enguany aporta més de 95 projeccions i persones convidades d'excepció, com els responsables del Festival Sundance i el Redford Center Preserve.

L’actriu Daphne Zuniga (coneguda per protagonitzar series com Melrose Place) inaugurarà el festival per parlar-nos sobre la “Justícia mediambiental”.
 
Trobareu tota la informació necessària sobre el festival i la seva programació a la pàgina web oficial.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...