Esteu aquí

Arriba la cinquena edició de l'Escarxofa&Jazz

TEMES: Cultura

El proper diumenge 3 d'abril arriba una nova cita amb aquesta activitat gastronòmica i musical al Pati de l'Artesà

dimecres, 30 març, 2011 - 12:52

Des de 2007, el temps de les carxofes és sinònim també de jazz i és que, l'Escarxofa&Jazz arriba a la seva cinquena edició aquest proper diumenge 3 d'abril.

La festa, que tindrà lloc al Pati de l'Artesà, ens permetrà descobrir noves propostes en clau de jazz com el pratenc Joan Chamorro acompanyat de la jove promesa Andrea Motis, 4noone un grup que versiona en clau de jazz cançons dels Beatles, Alba's Quartet, el blues de Lone Rhino Club, el jazz més dixieland dels Krokodillos... tot amenitzat per l'Always Drinking Marxing Band que presentarà la seva nova proposta Plug&Play entre les taules del Pati de l'Artesà.

El dinar popular enguany consisteix en una arrossada de carxofes amb sípia i uns bunyols de Carxofa que cuinarà l'entitat Les Escarxofes del Prat. Els tiquets per al dinar es poden comprar de forma anticipada a L'Artesà, el Lloro o La Porta del Delta i, sinó, el mateix diumenge durant l'Escarxofa&Jazz.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 6 maig, 2026 - 16:30

El circ com a punt de trobada: el Saltimbanqui desplega la seva programació al carrer

El cicle del Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa porta espectacles i...

dilluns, 4 maig, 2026 - 20:00

L’arbre de les històries, una instal·lació de Sant Jordi al Centre Cívic Jardins de la Pau

Una proposta comunitària intergeneracional amb escoles i veïnat a través de...

dilluns, 4 maig, 2026 - 09:00

El Pratifolk arriba a la XXX edició celebrant la cultura popular i tradicional del Prat

La Federació d’entitats El Nus ha organitzat un programa d’activitats...