Esteu aquí

Arriba la 4a Setmana de l'Economia Social i Cooperativa del Prat

Amb la Festa-fira, tallers, xerrades, presentació d'experiències...

dijous, 23 maig, 2013 - 11:41

Del 25 al 30 de maig se celebrarà per quart any consecutiu la Setmana de l'Economia Social i Cooperativa del Prat. Durant aquests dies tindran lloc diferents activitats, totes gratuïtes i obertes, adreçades a les persones emprenedores, a les empreses i a la ciutadania en general.

La Setmana s'inicia el dissabte dia 25 amb la VI Festa-Fira del Cooperativisme,  organitzada per la Cooperativa Obrera de Viviendas a partir de les 11 h a la Pl. Roigé i Badia.

El dimarts 28, de 17 a 20 h, es farà el taller d'emprenedoria social "Idees de negoci que aporten solucions" a càrrec de Calidoscoop.

El dimecres 29, a les 19 h, Uikú Coworking El Prat SCCL obrirà les seves portes per explicar la seva experiència. Serà a la seva seu social, al c. Primer de maig, 16.

La setmana finalitzarà el dia 30 de maig a les 19 h amb la conferència "Respostes a la crisi: cooperativisme i economia social", a càrrec de Joan Subirats, que tindrà lloc al Cèntric Espai Cultural.

Compartir

Noticies relacionades

OIAC

dilluns, 28 juliol, 2025 - 12:15

Canvis d’horari als serveis municipals durant l’estiu

Amb l’arribada del mes d’agost, alguns serveis i equipaments municipals fan una pausa en la seva activitat habitual o passen a funcionar amb horaris especia...

divendres, 25 juliol, 2025 - 14:30

El Consell de l’FP avança en l’elaboració de propostes de noves titulacions per al curs 2026-2027

La Comissió de Planificació de l’Oferta acorda la metodologia de treball que...

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...