Esteu aquí

Arriba al Prat una exposició sobre els drets humans a la ciutat

La mostra vol generar una reflexió al voltant de la ciutat com a espai de convivència.

dimecres, 21 octubre, 2009 - 15:15

L'exposició itinerant Els drets humans a la ciutat, produida per la Diputació de Barcelona, es mostrarà al Prat entre els dies 24 d'octubre i 6 de novembre, en concret alcentre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa.

L'exposició vol generar una reflexió entre la ciutadania al voltant de la ciutat com a espai de convivència entre iguals, de la ciutadania com a figura de la qual emanen els drets fonamentals. Drets que han de poder-se exercir en el marc físic de la ciutat, amb l'acció decidida dels seus governs.

La informació es presenta de manera gràfica, àgil i amena. Els continguts de la Carta dels Drets Humans es traslladen a la pràctica diària dels pobles i ciutats, posant de manifest la manera en què l’exercici d’aquests drets és fa realitat i la contribució i compromís dels ajuntaments en fer-ho possible.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 27 maig, 2026 - 10:00

Obertes les inscripcions per a una nova edició del Campus d’Arts en Viu

El creador escènic Joaquín Collado acompanyarà enguany aquest espai intensiu...

dijous, 21 maig, 2026 - 17:30

La Nit en Dansa 2026 arrenca amb una mirada artística sobre el cos i el territori

El projecte comunitari compta enguany amb Big Bouncers, col·lectiu que...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...