Esteu aquí

Arrenquen els projectes de creació de L'Escola amb Demoledora i Xavier Manubens

Artefactes escènics i Pràctiques de creació són espais conduïts per artistes interdisciplinars

dimecres, 6 octubre, 2021 - 10:00

 

L'Escola d'Arts en Viu i L'Artesà ofereixen una nova edició dels laboratoris de creació Artefactes escènics i Pràctiques de creació per a joves  d’ entre 10 i 17 anys. Són assignatures de confluències que permeten a l’alumnat investigar amb altres disciplines, viure el fet artístic des de la creació interdisciplinar i endinsar-se en la pràctica creativa i conceptual de diferents artistes. Hi participen una vintena de nois i noies que són alumnes de L'Escola d'Arts en Viu, de qualsevol de les tres disciplines que s'oferten: música, teatre i dansa.

El curs 21-22, els alumnes d'entre 10 i 12 anys tindran l'oportunitat durant tot l’any de compartir eines i metodologies de creació a l'assignatura de Pràctiques de creació amb l'artista, coreògraf i performer Xavier Manubés. El seu treball es mou entre el site-specifc, la instal·lació i la dansa, posant l’atenció en els processos de transició entre les coses. 

Per altra banda, aquest semestre,  els alumnes d'entre 13 i 16 anys han començat Artefactes escènics amb el col·lectiu de creadors Demoledora, que ja van dinamitzar el Campus d’Arts en Viu d’aquest juliol. El grup està compta amb el músic i performer Adriano Galante (Seward, Entrar a vivir…), la directora i mediaturga Sara Serrano, l'actor i creador David Climent (Los Corderos S.C.) i l'arquitecta i dissenyadora Alessia Schoor. Així doncs, fins el febrer l’alumnat investigarà les diferents perspectives artístiques amb què treballa el col·lectiu, a partir del concepte d’habitatge. 

De febrer a juny aquestes joves tindran l'oportunitat d’abordar un segon procés de creació amb un altre artista.

 

 

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...