Esteu aquí

Arrencada exitosa del cicle Maig en Dansa

Diferents propostes de dansa al carrer per celebrar a la ciutat el Dia Mundial de la Dansa

dilluns, 30 abril, 2018 - 15:00

Primer cap de setmana del cicle Maig en Dansa a la ciutat, amb una gran participació de públic. 

Tres places emblemàtiques han donat el tret de sortida a aquest mes de maig, on la dansa és la protagonista. La primera proposta va engagar divendres a  la plaça de la Vila amb La vie en rose, de la Cia. Mar Gómez. Una proposta escènica de dansa al carrer, que també incorporar teatre gestual i clown, i que fa un recorregut per la història d'amor d'una parella, amb una autència batalla campal on a més dels ballarins, també van volar uns quants plats.

L'avinguda del Dr. Gallart i Monés va ser testimoni, dissabte, de la Flash Mob que van dur a terme diverses escoles de flamenc, encapçalades per l'escola de Mavi Arias. 

Finalment, diumenge, va arribar l’esperada Festa de la Dansa. La pluja no va poder parar les ganes de les companyies i els jardins de la Pau es van omplir de ballarines i ballarins de totes les edats. L’energia va ser la força motor d’aquesta 12ena edició de la festa, on han pujat a l'escenari més de 70 grups. 

Fins el 13 de maig, la dansa continuarà omplint els carrers. El  proper divendres dia 4, a la pl. de la Constitució, el protagonista serà el hip hop dels Brodas Bros, mentre que dissabte seran les noies de zumba de l’Escola Estudi 10 qui ens faran ballar. També els menuts tindran la seva oportunitat de gaudir de la dansa amb la Cia. Crema espectacles. Un espectacle familiar on sons, música, gest i dansa esn acompanyaran en un viatge màgic a través del bosc. 

Dos caps de setmana molt moguts. Segueix les petjades i apunta’t les cites! Més informació al web elprat.cat/maigendansa

Aquí et deixem un petit recull  d'imatges de la Cia. Mar Gómez  i un reportatge de la Festa de la dansa                    

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 30 abril, 2025 - 12:00

La pluja no va aturar les festes del barri Sant Jordi - Ribera Baixa!

Algunes de les propostes organitzades per l'AVV es van traslladar al centre...

dimecres, 30 abril, 2025 - 11:30

Nova edició del Pratifolk, la festa de la cultura popular i tradicional del Prat

La Federació d’entitats El Nus ha organitzat un programa d’activitats...

dimarts, 29 abril, 2025 - 15:00

Un any més, la Festa de la Dansa fa ballar a centenars de persones a Jardins de la Pau

Un total de 811 persones repartides entre 61 grups participants van pujar a l...