Esteu aquí

Aquesta nit es farà un tractament fitosanitari a part de l'arbrat viari

S'actuarà a diversos carrers del Prat que tenen xicrandres i arbres de l'amor

Una xicrandra florida.

Una xicrandra florida.

dijous, 8 juny, 2017 - 12:15

Aquesta nit es farà  un tractament fitosanitari a les xicrandres i als arbres de l’amor ubicats en alguns carrers i places de la ciutat. 

Les xicrandres, originàries del Brasil, es caracteritzen per unes vistoses flors d’un lila intens. L’arbre de l’amor o de Judea és originari del Mediterrani oriental i té unes fulles en forma de cor i una boniques flors de color rosa. 

Els carrers on es troben aquests abres que aquesta nit rebran el tractament fitosanitari es troben als carrers i places de Miquel Miquel Martí i Pol, Pintor Isidre Nonell, Moreres, Canal, Verge de Montserrat, Girona, Roigé i Badia, Remodelació i Josep Nicolau, entre altres. 

Podeu consultar les característiques dels arbres del Prat al Mapa de Biodiversitat Urbana.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...