Esteu aquí

Aprovat el nom de dos nous espais públics

La nova escola bressol municipal es dirà El Cabusset i una nova plaça prendrà el nom del Raval de Baix.

dijous, 19 gener, 2006 - 11:56

El Ple municipal de gener, celebrat el dia 18, ha aprovat el nom de dos nous espais públics del Prat, proposats per la comissió de nomenclàtor constituïda a tal efecte.

La nova escola bressol municipal, que es construeix al carrer del Músic Blai Carmona, rebrà el nom d'El Cabusset, una au pròpia del delta del Llobregat.

La comissió de nomenclàtor ha considerat que el nom i la imatge del cabusset poden ser atractives i fàcils d'entendre pels infants i que, a més, és un nom fàcil de pronunciar tant en català com en castellà.

D'altra banda, el nou espai públic que s'obrirà a l'inici del carrer Narcís Monturiol, entre els carrers de Castella i de Frederic Soler, rebrà el nom de plaça del Raval de Baix, en referència a com s'anomenava dècades enrere aquesta zona, quan encara es trobava als afores de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...

dimarts, 29 juliol, 2025 - 09:45

S'amplia l'horari d'obertura dels jocs d'aigua de Jardins de la Noguera i Plaça Braille

Els jocs d’aigua situats als Jardins de la Noguera i a la plaça de Louis Braille, amplien ara...