Esteu aquí

Aprovat el govern territorial de salut del Prat i l'Hospitalet

El Ple municipal del mes d'octubre aprova per unanimitat la creació d'aquest organisme.

dijous, 9 octubre, 2008 - 15:45

El Ple municipal de dimecres 8 d'octubre va aprovar per unanimitat la constitució del Consorci del Govern Territorial de Salut de l’Hospitalet i el Prat i l’aprovació dels seus estatuts.

Aquest nou organisme servirà per millorar els serveis sanitaris i descentralitzar la gestió d’aquestes prestacions. Tots dos municipis gestionaran l’òrgan juntament amb el Departament de Salut de la Generalitat.

Fomentar la participació comunitària en les actuacions i programes sanitaris és un altra finalitat d’aquest Consorci. D’aquesta manera, s’admetran les propostes d’entitats vinculades amb el món sanitari.

El projecte va començar a caminar el juny del 2006, quan la Generalitat i els ajuntaments del Prat i l’Hospitalet van signar un Pacte per a la Salut. El Consorci del Govern Territorial de Salut donarà servei a més de 300.000 persones, que és la població que sumen tots dos municipis.

Tot seguit podeu escoltar, en format mp3, l'explicació que al respecte va fer la regidora de Salut Pública i Consum de l'Ajuntament del Prat, Marta Mayordomo, durant el Ple municipal.


 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 6 juliol, 2026 - 13:45

Tres mil infants i joves s’inscriuen als casals i colònies d’estiu

Aquest 2026, s’han atorgat ajuts per al voltant de 1.050 infants per valor de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:15

El Prat destina 5.000 euros a la reconstrucció de Veneçuela després del terratrèmol

L'Ajuntament també posa a disposició dels afectats suport psicològic i s...