Esteu aquí

Aprovat el calendari escolar del curs vinent

Els dies festius de lliure disposició seran el 31 d’octubre de 2019, 24 de febrer de 2020 i 4 de maig de 2020, mentre que la segona festa local serà previsiblement l’1 de juny

dilluns, 17 juny, 2019 - 09:15

El dijous 13 de juny passat, el Consell d’Educació Municipal va aprovar el calendari escolar del curs 2019 - 2020, proposant els dies de lliure disposició que, d’acord amb la normativa, convé que adoptin tots els centres educatius de la ciutat.

Dies de lliure disposició

El Consell ha definit com a a festius per als centres educatius del Prat els dies 31 d’octubre de 2019, 24 de febrer de 2020 i 4 de maig de 2020.

Canvis en la data d'inici i fi de curs

En els cicles formatius de grau superior de formació professional inicial i d'Arts plàstiques i disseny, les classes començaran el dia 18 de setembre.

En els ensenyaments de centres i aules de formació de persones adultes, les classes començaran no més tard del 18 de setembre. L’Escola Oficial d’Idiomes començarà no més tard del 26 de setembre.

Les escoles bressol municipals tenen un calendari diferenciat. El curs començarà el 10 de setembre i acabarà el 30 de juny, amb escola d'estiu opcional al juliol.

Segona festa local

S’ha designat provisionalment el dia 1 de juny de 2020 com a festiu local, en funció de les dates d’anys anteriors, fins que s’aprovi definitivament al ple municipal. 

Possibles variacions

Cal tenir en compte que cada centre educatiu pot tenir variacions ens alguns aspectes, per la qual cosa cal consultar el calendari propi de cadascun.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 maig, 2025 - 13:00

Slow Food i aprofitament: la revolució comença a la cuina

Una trobada gastronòmica amb la cuinera Cesca Dos Santos i el pratenc Mariano...

dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00

El Festival Ritmiks arriba al Prat de la mà de L'Escola d'Arts en Viu

Ritmiks és un festival europeu per a alumnat jove d'escoles de música i dansa

dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00

Pedro Esteban recupera la memòria d’un Prat inundat a l’onzena edició del cicle L’autor i la seva obra

L’exposició “La riuada de 1971” mostra imatges inèdites d’un jove Esteban que...