Esteu aquí

Aprovada la construcció de la comissaria dels Mossos d'Esquadra

La del Prat serà una de les 13 noves comissaries que la Generalitat construirà l'any 2006.

dimecres, 9 novembre, 2005 - 10:30

El Govern de la Generalitat va aprovar ahir la programació d'actuacions per al desplegament dels Mossos d'Esquadra per l'any 2006, durant el qual es construiran 13 comissaries.

A més de al Prat, se'n construiran a Sant Feliu de Llobregat, Reus, Barberà del Vallès, Sant Cugat, Santa Perpètua de la Mogoda, Esplugues, Cornellà, Montcada i Reixac, Ripollet, Terrassa, Cerdanyola i Rubí.

La comissaria dels Mossos d'Esquadra al Prat s'ubicarà en un solar de cessió municipal de 2.900 metres quadrats, situat a l'avinguda de l'Onze de Setembre, entre la prefectura de la Policia Local i la caserna dels bombers.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...