Esteu aquí

Animals de companyia durant la represa

divendres, 26 juny, 2020 - 08:00

Ja som a la Fase de represa, la qual cosa ens permet un augment de la mobilitat entre regions sanitàries i el relaxament de les restriccions als moviments de persones. En relació a la cura dels nostres animals de companyia cal que actuem amb responsabilitat.

Activitat física i socialització

És recomanable un augment de l’activitat física i moviment dels animals, evitant les hores de molta calor. I també, que de mica en mica i amb prudència puguin anar socialitzant-se amb altres animals.

L’abandonament d’un animal és motiu de sanció. L’adopció o adquisició d’un animal de companyia és un gran compromís, és important que tot i que arribi el bon temps i possibilitat de mobilitat per vacances d’estiu, mai no els abandonem.

A l'enllaç situat més avall podeu consutltar el protocol que ha elaborat l'Organització colegial veterinària espanyola, en relació a la deteccióla SARS COV 2 en animals domèstics (adreçat a professionals de la veterinària). 

Entrevista El Prat Ràdio a Cristina Armada, tècnica de Salut Pública i Consum

Protocol animals domèstics (pdf - 326663 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...