Esteu aquí

Amics de la Unesco: 10 anys a la ciutat

L'associació, que té la seu al carrer Riu Llobregat, 94 es va constituir el 1992 i té 225 socis.

divendres, 1 març, 2002 - 01:00

Entre els seus objectius destaquen: donar a conèixer els ideals i els valors de la Unesco, promoure els drets humans i dels pobles, la solidaritat internacional i la pau.
Durant aquests deu anys s'han celebrat jornades i debats sobre la pobresa, el racisme, els drets humans, la gent gran, Palestina, la pau i la xenofòbia. Entre els projectes de col·laboració internacional destaquen la construcció d'un centre per a joves a Palestina, la rehabilitació de la Casa de Cultura de Gibara i la col·laboració en la reconstrucció del Salvador. Cal destacar les visites al Prat de l'exdirector general de la Unesco, Federico Mayor Zaragoza, soci d'honor de l'associació del Prat.
El mes de març es publicarà un llibre que repassarà els 10 anys de l'associació. El dia 15 tindrà lloc al Modern la conferència inaugural de les commemoracions, a càrrec de M. Jerôme Bindé, director de la Divisió d'Anticipació i d'Estudis Prospectius de la Unesco. En properes edicions de la revista us anirem informant de la resta d'activitats.

 

E. P. 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 30 octubre, 2026 - 12:00

No eren bruixes, eren dones: recuperar la memòria de les dones a la Viquipèdia

Quinze persones participen en una xerrada sobre el projecte "Viquibruixes" i...

divendres, 30 octubre, 2026 - 10:00

Els clubs de lectura del Prat amplien la seva oferta amb noves propostes

El còmic, el romantasy, la literatura infantil i la salut protagonitzen les...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...