Esteu aquí

Alumnes de secundària col·laboren en el manteniment dels espais naturals

Fan plantacions de flora autòctona, retiren plantes exòtiques, fan censos d'aus hivernants i d'orquídies, etc.

dijous, 28 febrer, 2013 - 13:04

Els darrers quatre cursos escolars, des del 2009 - 2010, grups de 25 a 30 alumnes dels centres de secundària del Prat participen en algunes de les tasques de gestió i manteniment dels espais naturals del delta del Llobregat, en col·laboració amb el Consorci responsable.

Cada curs escolar es fan dues o tres actuacions, que consisteixen a fer plantacions de flora autòctona, retirar plantes exòtiques, fer censos d’aus hivernants i d’orquídies, etc.

Experiència reconeguda fora del Prat
Aquesta experiència ha estat reconeguda per la Societat Catalana d'Educació Ambiental (SCEA) durant un fòrum organitzat a Girona aquesta cap de setmana passat sobre "La comunitat transformadora del territori".
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...