Esteu aquí

Alumnes de l'Institut Ribera Baixa faran pràctiques a Nestlé

TEMES: Educació

Són estudiants del cicle formatiu de grau superior de Logística i Transport

divendres, 24 octubre, 2014 - 12:45

L'alumnat del cicle formatiu de grau superior de Logística i Transport de l'Institut Ribera Baixa del Prat podran fer pràctiques a l'empresa Nestlé. Així ho han acordat la consellera d'Educació, Irene Rigau, i el director general de Nestlé, Laurent Dereux, segons informa el Diario del Puerto.

Les pràctiques es faran en el marc de la Formació Professsional (FP) Dual, l'objectiu de la qual és la col·laboració entre l'empresa i el centre educatiu per tal que l'alumnat seleccionat faci, durant el segon curs del cicle, pràctiques remunerades en l'empresa, amb un contracte laboral o amb una beca. Una part de les hores del currículum del cicle es reconeixen dins l'estància a l'empresa.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 16:00

El 'Macetohuerto' del Ribera continua germinant

L’alumnat de l’IFE de Les Salines hi ha fet una nova formació, oberta a les...
centric_connexions_conflicte_2025

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:00

Els rituals: fil conductor del Connexions d'aquest any

El projecte que coordina el Cèntric, i en el que participen els instituts de...