Esteu aquí

Almeuritme 2019

dijous, 11 abril, 2019 - 17:30

Escasez lingüística en la red“, “Baila usted muy bien para ser un misógino ultracatólico“, o “Color de rosa“, són només 3 exemples d’entre la inmensitat d’himnes que aquesta parella de germans extremenys i residents a Barcelona poden “penjar-se a la solapa”, sí, estem parlant de Los Ganglios .

Enguany l’Almeuritme es retroba amb les seves arrels, és a dir, crearem un tema, o dos, ja vorem. La diferència amb les que fóssin les primeres edicions de l’Almeuritme – captació de sons i vídeo al carrer i l’ordenació d’aquests per Xavi Esteban i Pedro Pina fins a crear una cançó -, és que, qui ara compodrà la cançó seran els mateixos participants amb la guia – poc ortodoxa – de Los Ganglios.

Doncs, bé, ja hem començat. Ens ha semblat que la millor forma de presentar-vos això, és passar-vos una minientrevista després de cada sessió que anirem penjant aquí i que també us passarem per facebook – o en un pen -.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 10 octubre, 2025 - 10:45

L’Artesà arrenca temporada amb més de 3.100 entrades venudes en un sol dia

La nova temporada d’octubre a febrer del Teatre L’Artesà ha començat amb...

dijous, 9 octubre, 2025 - 10:00

Les famílies han protagonitzat aquest estiu de lectures a la Biblioteca Antonio Martin

Més de 300 participants a les activitats organitzades a la Sala Infantil

dimecres, 8 octubre, 2025 - 16:00

Descobreix els límits de la genètica al Cicle Ada Lovelace: Reprogramant la vida

Aquest cicle tindrà lloc del 7 d’octubre al 27 de novembre al Centre Cívic...