Esteu aquí

Alerta per possibles nevades a cotes baixes a l'àrea metropolitana

Protecció Civil activa l’alerta del pla NEUCAT davant la previsió de nevades a les comarques de Barcelona les properes hores

dimecres, 13 març, 2013 - 15:25

Protecció Civil de la Generalitat (DGPC) ha activat en alerta el Pla especial d'emergències per nevades a Catalunya NEUCAT d’acord amb les darreres previsions meteorològiques, que indiquen que durant les primeres hores de la tarda de dimecres pot nevar per sobre dels 200 m i acumular-se més de 2cm per sobre dels 400 m a l’àrea metropolitana de Barcelona.

Tot i que el territori municipal del Prat resta fora d'aquests límits, molts pratencs i pratenques es desplacen habitualment per l'àrea metropolitana.

Seguiu els consells de Protecció Civil en cas de nevades.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...