Esteu aquí

Alba Sabaté, professora del Salvador Dalí, presenta el seu nou llibre

TEMES: Cultura

"Cançó de setembre" va guanyar el Premi de novel·la breu Ciutat de Mollerussa 2012

dilluns, 21 gener, 2013 - 09:49

Alba Sabaté, professora de l'Institut Salvador Dalí de la nostra ciutat, presentarà dimarts a les 19 h al Cèntric el seu llibre "Cançó de setembre", obra guanyadora del Premi de novel·la breu Ciutat de Mollerussa 2012.

A l'acte hi intervindran Isabel Monforte, catedràtica de Llengua Catalana i Literatura de l’Institut Salvador Dalí; Lluís Pagès, director de Pagès Editors; l’actor Arnau Puig, que llegirà fragments de l’obra; i els músics Joan Rello i Ricard Tapias.

Alba Sabaté (Manresa, 1962) ha rebut el premi de poesia Miquel Martí i Pol (2000) i ha publicat la novel·la didàctica "La frontera de la llum", amb Dolors Martínez, i "Paradisos d’aigua" (finalista del Premi Pere Calders, 2005). L’any 2011 va quedar finalista del premi Just Maria Casero amb "El soroll de les balenes".

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 8 abril, 2026 - 14:00

Continua en marxa la Primavera de llibres i lletres

David Uclés, Estel Solé i Sílvia Soler són algunes de les figures que...
Leyre Marinas, Maria Rguez, Marta Barrufet, Javi Hidalgo, Maria Roca, Eva Sebastián i Lucía Vílchez.

dimecres, 1 abril, 2026 - 10:15

“A través de la música també parlem d’història, de sociologia, de cultura...”

Entrevista al Book Clubbing, el club de lectura de La Capsa

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...